مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-18سياسي

رعایت عدالت مهم ترین معروف دستگاه های اجرایی است 


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دعوت به عدالت را از مهم ترین معروفات دستگاه ها عنوان کرد و تصریح داشت: باید شوراهای امر به معروف و نهی از منکر آن ها را پیگیری کند.

- رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دعوت به عدالت را از مهم ترین معروفات دستگاه ها عنوان کرد و تصریح داشت: باید شوراهای امر به معروف و نهی از منکر آن ها را پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله کاظم صدیقی -خطیب موقت نماز جمه تهران- در همایش ملی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی، نظارت، حمایت، هدایت و مجاهدت را وظیفه شوراها برشمرد.

وی از امر به معروف به عنوان حمایت از خوبان و خوبی ها، دل گرم کردن اشخاص به کار خوب و معنویت، حرکت در مسیر خدا، یادآوری فطرت افراد و خدامحوری نام برد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نخستین وظیفه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی را تبلیغ عملی معروفات دانست و بیان داشت: عملکرد شوراها باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند هدف آن ها تأمین معروفات برای رشد جامعه و جلوگیری از ورود منکرها به زندگی مردم است.

وی امر به معروف و نهی از منکر عملی را مترقی ترین فرهنگ سازی دانست و دعوت به عدالت را از مهم ترین معروفات دستگاه ها عنوان کرد که باید شوراهای امر به معروف و نهی از منکر آن ها را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت عدالت مهم ترین معروف دستگاه های اجرایی است 

رعایت عدالت مهم ترین معروف دستگاه های اجرایی است